fredag 17. april 2020

Dette var pakten vår


Ryan Andrews

“Dette var pakten vår” handler om en feiring som feires hvert år, denne feiringen kalles for Høstjevndøgn. Feiringen handler om å sende papirlykter nedover en elv. Det sies at når lyktene forsvinner ut av synet ditt, stiger de opp fra vannet og blir til stjerner! En Høstjevndøgn var det en gruppe gutter som hadde planlagt å følge lyktene helt til de fant ut hvor de egentlig endte opp? Guttene i denne gruppen hadde laget en pakt, denne pakten hadde noen få og enkle regler: Inger vender nesa hjemover & ingen ser seg tilbake, men ikke alt endte som forventet.

Jeg synes at “Dette var pakten vår” var en vidunderlig tegneserie, jeg var egentlig mest opphengt i illustrasjonene! Jeg syntes at de gjorde hele tegneserien helt fantastisk, jeg synes at alt med denne tegneserien var flott!
Jeg anbefaler denne tegneserien til alle som liker inspirerende og superflotte tegneserier, men det jeg egentlig prøver å si er at jeg anbefaler denne til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar